Direktlänk till inlägg 25 februari 2012

Körkortet..

Av maartiina - 25 februari 2012 09:58

Efter en toppen kväll igår, med Sambons och hans kompis när de spelade xbox. Själv satt jag och spelade  The Sims på mobilen, och lyssnade på grabbarna, vilket var ganska roande.. =)


Snart blir det dags för mig att bege mig till jobbet 9 timmars arbete. När jag kommer hem hoppas jag på massa mys med sambon.. (Jag hoppas på det iaf).


Inatt innan vi skulle lägga oss så fixade min underbara min dator, så nu kan jag åter igen kolla på mina serier, blogga och massa annat skoj man gör på datorn, stort TACK till dig min underbara Robert G..


Nä nu får jag väl ta och slita mig, har kollat på ett avsnitt av unga mödrar och sen kollade jag klart på dokumentär om en mammut de hittade som de hittade, som hade legat död i ca 5000 år, man såg verkligen att det var en mammut. Den hade bevarats väl.. Mycket intresant faktiskt. =)


Idag har jag haft körkort i 2 år och prövotiden har gått ut, glömmer aldrig denna dag för två år sedan.. Farfar körde mig till Eksjö, för att jag skulle göra uppskrivningen. Nervös till tusen, kommer ihåg hur hjärtat slog när jag skulle klicka de sista svaret och få resultatet. Med 53 rätt så hade jag klarat de!  Gick ut till farfar med sänkt huvud, och han säger att du klarar det nästa gång, jag visar honom pappret och han brister i glädje tårar och ringer farmor direkt. Han ger mig en bamsekram och nyklarna till bilen. =D Det är ett klart minne jag kommer att bevara, världens bästa farfar var med när jag fick mitt efterlängtande körkort! <3


Nää nu får det blir en dusch och göra sig redo för jobbet..

Ni får ha en riktig toppen dag! Det ska jag försöka med iaf.. =)


KraamKraam.. <3





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maartiina - 10 juli 2013 11:22

Www.nattstad.se/Maartiina

Av maartiina - 10 juli 2013 00:06

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 7167599502 "...

Av maartiina - 10 juli 2013 00:06

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 7167599502 "...

Av maartiina - 8 juli 2013 07:54


Godmorron! :)Idag blev de upp klockan sex då sambon skulle vara iväg kvart i åtta. Skönt med tidiga mornar ibland också! Nu sitter jag i bilen och väntar på sambon ska bli klar med de han ska gör, kunde tydligen ta upp till fyra timmar. Men jag h...

Av maartiina - 6 juli 2013 12:37

Heej bloggen! :) Då har jag börjat min Jobb vecka. Vilket är skönt, så man får in lite pengar. Blir att jobba idag även om de inte är så många gäster som ska komma! :) Men har en del att göra, så tiden kommer att gå fort! Slutade vid åtta igå...

Ovido - Quiz & Flashcards