Alla inlägg den 10 februari 2012

Av maartiina - 10 februari 2012 22:08

Då var dagens arbetspass över och nu sitter jag hemma i soffan och slöglor på GayGalan. Kom dock hem till en tom lägenhet, sambon är ute och flänger med en kompis, det skulle tydligen till Kumla och hämta någon bildel eller något. Så blir att somna ensam. =(

Snart blir det att gå ut med hundarna en snabbis, sen blir det sängen för måste vara utvilad i morgon, har två arbetspass i morgon. Så blir en 10 timmars dag med jobb, det ska bli toppen! =D


Nää går ut med hundarna så jag bara kan krypa ner i sängen sen, kanske läsa ett par sidor innan man släcker om jag inte släcker direkt iaf, är väldigt trött.


Hoppas ni får en fortsatt bra kväll iaf.

God natt! =)



Av maartiina - 10 februari 2012 12:34

Heej!


Idag blir det att jobba ett par timmar, ska bli skönt att komma igång igen nu efter att man varit sjuk sedan i måndags. Känns riktigt härligt.. =)


Sitter och kollar på Sofias Änglar, ett helt underbart progam måste jag säga.. Där ser man att de verkligen uppskattar den hjälp de får. Och att det inte är vilka som helst som får, utan det är verkligen människor som behöver det.. =)


Snart blir det att hoppa in i duschen, för att göra sig redo för att jobba.

Idag fick vi vårat trådlösa internet, nu kan man kolla på alla serier på play och allt utan att det laggar. =)


Ja, jag återkommer ikväll efter jobbet! Ni får ha en toppen dag!

kraam.. 

Ovido - Quiz & Flashcards