Alla inlägg den 28 februari 2012

Av maartiina - 28 februari 2012 20:38

......en kort dag på jobbet idag, slutade efter sju redan.. Skönt att sluta lite tidigare iaf, i morgon är man ledig och det är man även på torsdag, så nu ska jag ladda batterierna för helgens jobb. :)


Det blir en tidig kväll i säng känner jag, jag är helt slut i kroppen, hoppas inte jag håller på att bli sjuk igen, för det har jag absolut inte tid med. :)


Trodde dock att sambon skulle komma hem direkt efter gymmet, men så fel man kan ha. Han skulle följa med några kompisar och käka. Jag som trodde och hoppades att han skulle komma hem till mig nu när jag slutade tidigare idag. Men men.. Orka, tänker inte slösa min energi på detta.. :) 


Nu blir det att ta en dusch, sen mysa ner i soffan igen.

Och hoppas att denna kväll slutar toppen! :)



Ovido - Quiz & Flashcards