Alla inlägg den 5 februari 2012

Av maartiina - 5 februari 2012 22:53

Då har man pratat med lillebror en sväng på msn, blir så glad när jag hör att han börjar gå upp i vikt. =) Det gör mig till en stolt storasyster blir man allt.. Ja snart är det dags att krypa ner under täket, ska ner och hämta tvätten och fixa något att äta, är vrål hungrig..

I morgon blir det att försöka fotografera lite så man kommer igpng med fotobloggen jag startade förra året, jag har bytt adress på den. Här är den nya adressen www.fotobymaartiina.bloggplatsen.se. Den kommer inte att uppdateras på FB (Facebook) som denna gör.. Har gjort en nystart på den iaf.. =) Så hoppas jag att jag ska ha mer tid till att fotografera och blogga.


Nää nu ska jag ner i tvättstugan och hämta tvätten, sen blir det rostat bröd och té. Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll. Säger god natt nu så har jag det också gjort.


En film ni måste se med Jim Carry är Poppers Pingviner, en riktigt härlig film måste jag säga!

Detta var allt för mig idag! Natti natti!


 

Av maartiina - 5 februari 2012 13:36

Heej!


Idag har jag planerat att jag ska bada hundaran, vilket jag redan gjort. Hundarna är nu rena och fönade, nu blir det snart att springa ner till den där förbaskade tvättstugan. ;) Det är väl det jag har kvar i mina planeringar idag, men kommer alltid upp nya saker som måste göras. Som att damsuga och greja, som alla andra vanliga städ sysslor. :)

Har hunnit att fotografera hundarna med nu när det är nybadade, tänkte bjuda på några bilder.  


            


Våra små bäbisar! :)

     

Ovido - Quiz & Flashcards