Alla inlägg den 9 februari 2012

Av maartiina - 9 februari 2012 19:00

Idag är jag mkt piggare, i morgon laddar jag för jobb igen! =) Ska bli skönt.

Att vara sjuk är nog det värsta av allt när man trivs som fisken i vattnet på jobbet. =D


Under dessa dagar som jag nu ledag sjuk har dte inte blivit mycket gjort, att vara förkyl, febrig och ha magsjuka på samma gång är verkligen ingen hitt. Men jag har haft en underbar sambo som har pysslat om mig. Han kar varit iväg och köpt nyponsoppa och blåbärssoppa, och bara pysslat om mig.

Igår var det första dygnet jag fick behålla maten och idag har jag med fått göra det, så därför tar jag och beger mig till jobbet i morgon. =)


Idag gick vi en liten promenad med hundarna på baksidan i skogen. Jag hade med mig kameran och tog lite bilder, blev ganska nöjd faktiskt. Men dem får ni gå in och kolla på på min andra blogg. (www.fotobymaartiina.bloggplatsen.se). Skriv gärna vad ni tycker och ge mig tips på vad jag kan tänka på m.m


Nu sitter jag här vid bloggen, ensam. Sambon är och tränar innebandy så jag passar på att blogga och lyssna på hundarna när det ligger och snarkar ikapp. Kollar på Skilda Världar volym 3. =)


Det blir en fortsatt lugn kväll, blir nog tidigt i säng också för vill vara riktigt utvilad till jobbet. Men det är jag sov ju en hel dag plus lite till, det enda positiva med att man varit sjuk är väl att man gått ner lite i vikt. =p haha ..


Nää detta inlägg var väl inte jätte intressant, men det får duga. Nu ska jag ladda upp lite bilder på den andra bloggen som jag tog idag och lite annat! ( GLÖM INTE ATT KOMENTERA!!! ) Ni får ha en toppen kväll för det ska jag!


Vi Ses! 

Ovido - Quiz & Flashcards