Direktlänk till inlägg 6 juli 2013

Den sjätte Juli. :)

Av maartiina - 6 juli 2013 12:37

Heej bloggen! :)

Då har jag börjat min Jobb vecka. Vilket är skönt, så man får in lite pengar. Blir att jobba idag även om de inte är så många gäster som ska komma! :) Men har en del att göra, så tiden kommer att gå fort!

Slutade vid åtta igår, så blir kanske något i den stilen idag med! Men man vet ju aldrig, kan ju boka på massor idag! :)) De får vi hoppas på iaf! :D

Morgonen har varit helt underbar, förutom att man vaknar av att vaktmästaren klipper gräset halv nio. Men de var skönt att vakna tidigt, så kanske man inte är helt slut ikväll. ;)

Blev två ridturer i torsdags, en på lille Munin, vilket slutade med att jag blev avkasstad. På kvällen blev de en skogstur på Bossebus! Den hästen har verkligen fått mig på fall. :)) <3 Han är så otroligt fin och snäll. :)

Jaaa, detta var lite om vad jag gjort de senaste dagarna. :) Avslutar detta inlägg med några bilder på Bossebus! <3

Ja, mat är viktigt för lille Bossebus! Med detta önskar jag er en toppen dag! :)
KraamKraam<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maartiina - 10 juli 2013 11:22

Www.nattstad.se/Maartiina

Av maartiina - 10 juli 2013 00:06

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 7167599502 "...

Av maartiina - 10 juli 2013 00:06

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 7167599502 "...

Av maartiina - 8 juli 2013 07:54


Godmorron! :)Idag blev de upp klockan sex då sambon skulle vara iväg kvart i åtta. Skönt med tidiga mornar ibland också! Nu sitter jag i bilen och väntar på sambon ska bli klar med de han ska gör, kunde tydligen ta upp till fyra timmar. Men jag h...

Av maartiina - 4 juli 2013 20:03

Här kommer några bilder på två av hästarna som jag tidigt. Och tror nog att ni ser vem som är min favorit.. Jag och Bossebus Fille och Munin Bossebus Några bilder iaf. Ni får ha en toppen dag! :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards