Alla inlägg den 19 februari 2012

Av maartiina - 19 februari 2012 23:30

Idag har jag gjort minsat möjliga. Det började med att jag vaknade av sambons alarm på mobilen kl. 11.00 Sedan blev det att palla sig upp för att ta en mugg med te och kolla på ett avsnitt av unga mödrar så man vakna till, sen blev det ut med hundarna. Efter promenaden blev det att ta en dusch.


Vi blev bjudna på middag hos Sambons mamma och hennes gubbe, det var riktigt gott måste jag säga och det var trevligt. Fick träffa Lilla Alicia och Lille vildingen Liam också, att barn har så mycket energi i kroppen, kan inte vi få lite vi också.. När det var dags att åka hem så fick vi skjuts av Sambons bror, lille Liam somnade som en klubbad säl i bilen. Haha, han gjorde allt för att hålla sig vaken, men att headbanga (ursäkta stavningen) och tvär somna har jag aldrig sett ett barn göra förens idag. Såå söt så..


När vi kom hem så satte sig sambon och spelade xbox online med några kompisar, och jag satte mig och började fixa med Bloggen lite. Ändrade även lite på FB, bytte profilbild och omslagsbild, har samma bild på mig här som på FB. Gillar den på något sätt.. Aja, usäkta är lite EGO idag. =) Hoppas det inte gör något..

Vid klockan 21.00 så blev det wallander och popcorn. Det var inte fel kan jag säga..

När wallander var slut blev jag så sugen på att spela The Sims 3 pet som jag fick av Robban i julklapp, nu när jag äntligen har börjat fatta vad jag ska göra. HAha, jag vet var ni tänket, men jag är inte smartast i stan.. haha.. =)


 


Nu har jag inte mycket mer att skriva. I morgon blir det städ och tvätt dag. Blir en tidig kväll i säng för min del, för jag börjar jobba 8.00 på tisdag. =)


Jag hoppas att ni har haft en toppen helg precis som jag har haft, även om jag jobbat..

Men vi hörs säkert i morgon igen kan jag tro.


          


 Sov gott, dröm sött och tänk på alla kryp ni mött.. För det ska jag göra nu!


God natt!

Ovido - Quiz & Flashcards