Direktlänk till inlägg 24 juni 2013

Dålig uppdatering...

Av maartiina - 24 juni 2013 10:42

Det ber jag om ursäkt för, men har inte haft någon blogg gnista. :( Det har inte varit något jobb för mig på 10 dagar, så har varit ledig och njutit av de. :) Men idag blir de jobb tills på söndag! :) Ska bli skönt att ha något att göra, då älsklingen åkte iväg inatt igen och kommer hem på torsdag igen! :)

Min midsommar helg spenderade jag med Älsklingen, fredagen blev väldigt lugn. Vi åt God mat och massa jordgubbar och bara njöt av tiden tillsammans. På lördagen åkte jag och en tjejkompis till olstorp för att svänga de lurviga. Vilket var super trevligt!! :)
Söndagen blev lugn, blev tidig kväll isäng då både jag och älsklingen var super trötta. :)

Ja, detta var lite om min helg! Hoppas ni haft en bra helg också! :))

KraamKraam <3

Underbara Ullis och jag redo för olstorp! :)

Scotts uppträder på olstorp.

Jag igår, väldigt trött och sliten! :/

Inte mycket bilder, men några iaf!! :))

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maartiina - 10 juli 2013 11:22

Www.nattstad.se/Maartiina

Av maartiina - 10 juli 2013 00:06

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 7167599502 "...

Av maartiina - 10 juli 2013 00:06

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 7167599502 "...

Av maartiina - 8 juli 2013 07:54


Godmorron! :)Idag blev de upp klockan sex då sambon skulle vara iväg kvart i åtta. Skönt med tidiga mornar ibland också! Nu sitter jag i bilen och väntar på sambon ska bli klar med de han ska gör, kunde tydligen ta upp till fyra timmar. Men jag h...

Av maartiina - 6 juli 2013 12:37

Heej bloggen! :) Då har jag börjat min Jobb vecka. Vilket är skönt, så man får in lite pengar. Blir att jobba idag även om de inte är så många gäster som ska komma! :) Men har en del att göra, så tiden kommer att gå fort! Slutade vid åtta igå...

Ovido - Quiz & Flashcards