Alla inlägg under juni 2013

Av maartiina - 24 juni 2013 10:42

Det ber jag om ursäkt för, men har inte haft någon blogg gnista. :( Det har inte varit något jobb för mig på 10 dagar, så har varit ledig och njutit av de. :) Men idag blir de jobb tills på söndag! :) Ska bli skönt att ha något att göra, då älsklingen åkte iväg inatt igen och kommer hem på torsdag igen! :)

Min midsommar helg spenderade jag med Älsklingen, fredagen blev väldigt lugn. Vi åt God mat och massa jordgubbar och bara njöt av tiden tillsammans. På lördagen åkte jag och en tjejkompis till olstorp för att svänga de lurviga. Vilket var super trevligt!! :)
Söndagen blev lugn, blev tidig kväll isäng då både jag och älsklingen var super trötta. :)

Ja, detta var lite om min helg! Hoppas ni haft en bra helg också! :))

KraamKraam <3

Underbara Ullis och jag redo för olstorp! :)

Scotts uppträder på olstorp.

Jag igår, väldigt trött och sliten! :/

Inte mycket bilder, men några iaf!! :))

Av maartiina - 14 juni 2013 22:54

Heej! Det var ett tag sedan jag var inne här nu. Men jag lovar att ni inte har missat något iaf. Har jobbat och stått i. :)

Nu blir de att mysa med hjärtat, sen lägga sig tidigt då vi ska åka på äventyr tidigt i morgon bitti! :))
Önskar er en fortsatt trevlig helg! :)

Kommer upp lite bilder om morgondagen kan jag garantera! För vi ska nämligen till gatebil på mantorp.. :)

Av maartiina - 6 juni 2013 10:17

Hade en super mysig dag med Sandra och hennes töser! :)

Sandra och jag som fular oss :)

Ella och mamma Sandra :)

Lilla Lillie :)

Jag och Lillie :)

Jag och Ellabus :)

Mamma Sandra och lilla Lillie :)

En stolt Ellabus som åker inlines för första gången. :)

Så här är några av alla bilder jag tog igår!
Idag blir de en lugn dag, sambon min kommer hem idag! Han är så efter längtad av mig och våra fyrbenta töser. Hoppas ni får en fin nationaldag! :)) När man tänker tillbaka på tiden, så var de exakt fem år sedan jag tog studenten idag. Vi släpptes ut från skolan klockan 14.00 :) Sen var de fest fram till små timmarna. :)
De var en underbar dag! :) Och sen var de ju inte bara studenten som firades på min dag, utan min älskade kusin som fyllde och fyller år idag! Så stort grattis till honom idag! :)

Nu blir de slappa resten av dagen! En lugn och härlig dag, blir nog att sola en sväng också! Ni får ha en toppen dag! :)

KraamKraam :))

Av maartiina - 5 juni 2013 07:48

Blandat från idag, igår och måndags! :)

Av maartiina - 5 juni 2013 07:34

Då har jag fått på två maskiner tvätt, sitter nu och dricker en stor kopp kaffe, varit vaken sedan kvart i sex i morse. :) Vuxen poäng till mig där.. :)) Vet inte så mycket om hur min dag kommer se ut, så får uppdatera er under dagen! :)

Kan säga att hundarna tittade på mig som om jag var dum i huvudet när jag kom upp. De ligger och sussar i sina korgar ännu. Så jag kan njuta av mitt kaffe. Söta töser.. <3

Igår gjorde de mig sällskap på balkongen i solen. Men de hade ju mage till att gå in iaf, medans jag då satt kvar och få skylla mig själv att jag bränt mig. :/

Ni får ha en toppen dag, kunde inte ladda upp några bilder igår, så kommer ett inlägg med bara lite bilder. :)

KraamKraam <3

Av maartiina - 4 juni 2013 14:14

Såg att vi fått nya inställningar på appen, de gillar vi. Nu ska man bara komma på hur allt fungerar. Efter att ha pressat i solen ett tag nu så blir de in och sitta och läsa en stund. Har ju suttit kanske sedan tolv.. :) bränt mig lite. Skrev ju ett inlägg för en stund sedan. :) Kommer lite bilder framåt kvällen.. Ha de toppen så länge. :))

Av maartiina - 4 juni 2013 13:57

Japp, då ligger man på balkongen och pressar i solen, inte lätt att sola ryggen kan jag säga, vi har förliten ballong. Haha. Kommer nog upp några bilder under dagen. :)

Hoppas ni får en toppen dag!

Av maartiina - 1 juni 2013 17:50

Då var man här igen då. :) Igår var jag och hjärtat i Örebro en heldag, vilket varsuper mysigt och behövligt. :)
Vi var på IKEA, där hittade vi lite smått och gott. Sen var vi på media markt, elgiganten, djuraffären och marieberg. Jag hittade lite där också! ;)

På kvällen så åkte jag till bönan och tog en kopp kaffe och tjötade lite, vilket var trevligt som alltid när vi ses. :))
Idag har vi haft svärfar och hans tjej här på kaffe. Mycket prat och skratt blev de.

Nu sitter jag och älsklingen med våra plattor och är såå sociala med varandra. ;)

Lite kort om går dagen och idag.. Har tyvärr inte mycket motivation att skriva just nu, så mina inlägg blir kanske korta och ointressanta, ber om ursäkt för detta. Men man kan inte vara på skriv humör jämt. Men önskar er alla en fortsatt trevlig helg och kväll. :)

Ovido - Quiz & Flashcards