Alla inlägg den 17 februari 2012

Av maartiina - 17 februari 2012 10:54

Snart bär det av till jobbet för ett långt pass, ca 9 1/2 timmes jobb.. Är inte hemma förens 22.00 ikväll..

Har inte hunnit umgås med smbon idag och lär väl inte bli så mkt när jag kommer hem heller, för måste tyvärr lägga mig tidigt för jag börjar jobba 10.00 på förmiddagen i morgon. Har dock varit inne och väckt honom och sagt att jag ska snart gå, men han lyckades visst somna om.. =(


Imorgon blir det mer jobb, blir två pass med jobb då, så här ser ni vad min helg består av. Jobb jobb och åter jobb. ska inte klaga, trivs som fisken i vattnet på båda mina jobb. och jag är väldigt glad att jag har jobb, för det är inte lätt idagens läge att få det.. Men det är tur att man har fått vara ledig två dagar nu för att ladda batterierna. Sen blir att åter hämta andran då jag är ledig på måndag igen, då blir det att ta tag i tvätt och städ. =) Vilket jag ser ifram emot lite, haha. Ja, detta inlägg är inget att hurra för men kände att jag var tvungen att skriva lite iaf. Har kollat på ett avsnitt av unga mödrar, att socialen inte har mer vett i huvudet än att klanka ner på unga föräldrar. Tycker det är grymt synd att det ska vara så.. Men men, nog med bloggande nu.


Ni får ha en toppen dag! Kraam på er alla som läser detta! =)

Ovido - Quiz & Flashcards