Direktlänk till inlägg 4 juli 2013

4 juli 2013

Av maartiina - 4 juli 2013 12:20

Heej! :)

Ja det har hänt lite grejer sedan sist, jag var här och skrev. Har varit lite missförstånd mellan mig och mina kära päron, men de har vi rätt ut nu. Sen har jag varit med Ullis och Cassie och ridit. Vilket var en super härlig känsla. Var ju över fyra fem år sedan jag satt på hästryggen! :) Saknar Laytene enormt. :( Hon var min kusins häst, som jag red då min kusin skadade sina knän och inte kunde rida henne. Fick ett halv år med henne innan hon fick lämna oss här på jorden. Efter att skadat sig allvarligt i hagen i skogen så var de ända sättet tyvärr, att låta henne somna in. :(

Usch, lite jobbigt är de att tänka tillbaka på de. Men jag vet att hon har de bra nu. <3

Idag så blir de kanske att hoppa upp på hästryggen igen, men allt beror på vädret. Annars får de blir kaffe och tjöt med Ullis! Är så glad att jag har hittat så Goa människor, som jag kan umgås med. :)

Nu blir de snart ut med hundarna igen då och se om Ullis vill ta en kaffe! :)

Ni får ha en toppen dag!
KraamKraam! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maartiina - 10 juli 2013 11:22

Www.nattstad.se/Maartiina

Av maartiina - 10 juli 2013 00:06

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 7167599502 "...

Av maartiina - 10 juli 2013 00:06

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 7167599502 "...

Av maartiina - 8 juli 2013 07:54


Godmorron! :)Idag blev de upp klockan sex då sambon skulle vara iväg kvart i åtta. Skönt med tidiga mornar ibland också! Nu sitter jag i bilen och väntar på sambon ska bli klar med de han ska gör, kunde tydligen ta upp till fyra timmar. Men jag h...

Av maartiina - 6 juli 2013 12:37

Heej bloggen! :) Då har jag börjat min Jobb vecka. Vilket är skönt, så man får in lite pengar. Blir att jobba idag även om de inte är så många gäster som ska komma! :) Men har en del att göra, så tiden kommer att gå fort! Slutade vid åtta igå...

Ovido - Quiz & Flashcards