Alla inlägg den 27 maj 2013

Av maartiina - 27 maj 2013 22:48

Ligger i sängen och kollar på film nu innan jag ska sova. Blev Irene Huss: I skydd av skuggorna. Får se om den är något att ha.. ;)

Har varit mycket gäster på jobbet idag, kom inte där ifrån förens vid 21.30 Så de var en hel del!! :)

Så nu ligger jag och töserna i sängen! :) Nu säger vi godnatt! :) För i morgon är en ny dag. Och då är de jobb igen! :))

Av maartiina - 27 maj 2013 12:58

Jag var här och bloggade, ber om ursäkt för detta, men det har varit mycket nu runt om kring, så lusten och ron till att skriva har inte funnits, tyvärr. Men nu passar jag på. :)

Det har varit brev med tråkiga besked, begravning och massa annat som tagitmin tid.

Men nu sitter jag på balkongen en sväng och njuter av solen, snart, blir de dags att hoppa in i duschen och göra sig klar för dagens arbetspass. Sen vaknade jag upp i sängen ensam idag, då älsklingen åkt till Norge för att jobba. Har inget minne av att han pratat och sagt hej då! :/ Men han kommer ju hem på torsdag som de ser ut nu iaf, men man vet ju inte säkert.

Hoppas eran helg har varit bra. De har min trotts omständigheterna med begravning och allt. :)

Önskar er alla en riktigt bra dag ute i de fina vädret! :)

KraamKraam! <3

Ovido - Quiz & Flashcards