Alla inlägg den 5 maj 2013

Av maartiina - 5 maj 2013 11:35

Japp, då var de söndag igen, min helg har varit lugn och skön! :) Träffat vänner och umgåtts med mannen i mitt liv. :)

Igår var jag i Skövde med en tjejkompis en stund på dagen, sen blev de bokläsning för att hålla älsklingen sällskap i garaget. Gick upp och la mig i soffan och vilade en stund.

Sen träffade jag underbara Sandra (grannen) och drack kaffe, tjötande och busade med deras underbara son Elias. :)

Avslutade kvällen med pizza och film med älsklingen. :) Bättre dag kunde de inte blir. <3

Idag var de tänkt att jag skulle låna Elias och busa mes honom på baksidan, men blev ändrade planer, så får ta de en annan dag ist.. :)

Nää, nu ska jag fortsätta kolla på Oskyldigt dömd med Mikael Persbrandt och dricka mitt kaffe. Önskar er alla en riktigt trevlig söndag!

KraamKraam <3

Ovido - Quiz & Flashcards