Alla inlägg den 21 maj 2013

Av maartiina - 21 maj 2013 15:16

Japp precis vad rubriken säger, hatar att allt ska behöva styras av tankar och oro. Men de är väl bara att gilla läget antar jag. Men vill inte att de jag fått veta ska styra mitt mående så som de gör. Vill inte vara nere och vill inte vara den som sitter tyst och grubblar på saker som jag inte vet säkert än. Vill bara vara den glada och positiva tjej som jag faktiskt är.. Men just nu så tar mina tankar över.. :( Jag vet ju inget säkert än om de är negativt eller positivt. Varför kan jag inte bara ta allt som de kommer?? :( Inget är ju som sagt säkert än. Allt kan ju vara bra, de kan ju bero på så många faktorer att de blev detta resultat.. Men men..

Min helg har varit helt underbar, fredagen tillbringade jag med tjejerna, lördagen var jag och älsklingen och firade svärmor. I söndags tog vi de bara lungt och njöt av tiden tillsammans.

Måndag, de var då brevet damp ner i brevlådan och allt blev panikartat för mig. Men som sagt resultatet kan bero på många faktorer, så jag ska försöka tygla mina tankar, låta de ta nya prover och se vad resultatet blir, så egentligen ska jag bara vänta tills den nya tiden dimper ner i brevlådan och innan dess ska jag inte låta tankarna skena.. Detta är vad jag önskar att jag kunde tänka så. Men tyvärr..

Nog om depp nu.. Nu ska jag fortsätta jobba. Hoppas ni får en toppen dag och kväll..

KraamKraam! :)

Ovido - Quiz & Flashcards