Alla inlägg den 3 maj 2013

Av maartiina - 3 maj 2013 15:19

Nu har jag suttit några timmar vid datorn som blir allt mer sällan då jag sitter vid surfplattan och mobilen för det mesta.. :) Men är lättare att fixa med bloggen via datorn tycker jag.. Jag är rätt nöjd med resultatet iaf, dock en gamal bild på mig men skitsamma.. ;)


Sitter nu och väntar på att klockan ska bli fem såå jag kan börja tvätta lite. Behövs då de är överfullt i våra tvättkorgar.


Nu har vi precis ätit korv med bröd och bara slappar, blir nog inte så mycket att göra idag, jag kanske ska bort till en kompis en sväng och dricka lite kaffe och tjöta. Sen i morgon blir de en tripp till skövde med Maria. Ska bli trevligt att komma ifrån Mariestad en liten stund. :) Sen vet jag inte vad de blir mer i helgen.


Vad har ni för planer i helgen?? :)


Bloggar mer under dagen/kvällen, fast från mobilen då de kan komma lite bilder med.. Ni får ha det så bra och njuta av de fina vädret, hoppas bara de håller i sig nu när jag är ledig i 6 dagar till! :)


KraamKraam!

Ovido - Quiz & Flashcards