Alla inlägg den 10 maj 2013

Av maartiina - 10 maj 2013 21:43

Har varit hemma en stund nu. Har varit en lugn dag på jobbet idag. Nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar. Blir grillad kyckling och potatissallad. Ska bli gott. Så blir de nog en film att titta på, sen får de allt bli sängen för min del då de är jobb i morgon igen.. :))

Ni får ha en fortsatt trevlig fredagskväll. :))

Av maartiina - 10 maj 2013 00:04

Haft en lugn och skön dag. Inte hänt något. Älsklingen och jag har gjort negerbollar tillsammans idag. Kollat film och haft de allmänt slappt.

Nu ligger jag i sängen, för ska försöka somna inom kort. I morgon börjar mitt 7 dagars pass på jobbet. Ska bli skönt att ha något att göra.. Får se vad helgen har att bjuda på utöver jobb.. Blir förhoppningsvis en lugn helg, då jag känner mig lite konstig i kroppen.. :/

Nää, nu blir de att försöka sova.

Godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards