Alla inlägg under augusti 2012

Av maartiina - 7 augusti 2012 00:56

...ta och gå ut med hundarna då, inte mycket ro i kroppen till att sova här inte. *suck* Måste ju sova, är en dag med jobb i morgon. Aja, springer ut med hundarna en snabbis och hoppas att jag somnar fort efter jag lagt mig igen. Hatar verkligen sådan här nätter, känner ingen trygghet alls en natt som denna, önskar min älskling låg här bredvid mig och snakade.. Då känner jag mig trygg och kommer verkligen till ro.. Nää, alla ni som inte sover än, får ha en fortsatt trevlig natt/morgon. För nu ska jag göra ett nytt försök, att sova.


 P.S Alla ni som har mitt mobilnummer, skicka gärna ett sms med erat namn, har nämligen inte några nummer kvar.    =(  Tack! =) D.S


Godnatt <3

Av maartiina - 4 augusti 2012 07:31

Har nu varit vaken sedan kvart över fem. :( Inget roligt med sådan här nätter alls, allra minst när man ska jobba. Kollar på film, men tänkte göra ett försök att sova lite till. Älsklingen åkte nu iväg på roligheter medans en annan blir hemma för att ägna sig åt roligare saker, jobbet. ;)

Har legat och läst lite en stund och duschat så slipper man stressa med de sen. Ja, de var väl allt för tillfället.
Ni får ha en toppen dag! Det ska jag försöka med. :)

KraamKraam<3

Av maartiina - 3 augusti 2012 12:32

Idag blir det jobb, och de blir det lördag och söndag också. Ska bli skönt att komma tillbaka. :) Hatar att ligga hemma och vara sjuk, får ångest av att vara hemma från jobbet. De är absolut inget jag vill vara.
Det enda negativa med att man jobbar helg är väl att man inte kan umgås med sambon och hitta på saker tillsammans, som i helgen är de en stor bilträff som jag gärna skulle följt med på, men blir att jobba istället. Men de kommer ju fler gånger hoppas jag. :) Ni får ha en toppen dag!

KraamKraam <3

Av maartiina - 2 augusti 2012 23:49

bli trött på allt bil snack. Men de är väl för att man inte fattar ett skit om vad de pratar om. :-/ Blir väl bättre när man lärt sig lite om vad allt är, förhoppningsvis. ;)

Snart blir det blåbärspaj och film. :) Kände att jag bara behövde skriva av mig lite, är bättre skriva av säg här än att säga vad man tycker och tänker till personerna i frågan. :)

Ni får ha en fortsatt bra kväll, för de ska jag försöka med.. :)

God natt! <3

Av maartiina - 2 augusti 2012 13:51

Lite ändring i schemat, får hoppa in redan i morgon. Hoppas bara de inte blir för tidigt, så man blir liggande igen. Men vi får ge de en chans. Ska ändå bli skönt att komma tillbaka. :)
Och det är skönt att de blir ett kort pass som de ser ut nu. :)

Ni får ha det så bra, nu ska jag se om jag kan fixa något att äta. :)

Av maartiina - 2 augusti 2012 12:28

Blir hemma i morgon också, så jag har en feberfridag. För lördag och söndag blir det äntligen att jobba igen, ska bli så skönt att komma tillbaka till jobbet. :)


Nu blir det att inta soffläge och vila, blir att kolla på buskisen Söderkåkar. :)

Det bästa med denna dag är som varje torsdag, att mannen i mitt liv kommer hem. <3 :)


Ja ett kort inlägg blev det, blir kanske fler under dagen.

Ni får ha det toppen.



Av maartiina - 1 augusti 2012 22:59

Nu är det inte långt kvar tills min älskling kommer hem.<3 Jag hoppas att jag blir bättre snart, hoppas att jag blir bra så jag kan jobba i helgen. =) Är så sjukt tråkigt att vara sjuk, speciellt när man sover bort hela dagarna och bara orkar ta ut hundarna så de får göra sitt och sen direkt i sängen igen. =/

Nä, nu blir de ut med hundarna, sen en tallrik yoghurt innan sängen. =)

Bjuder på några egobilder.

God natt! <3

Ovido - Quiz & Flashcards