Alla inlägg den 15 augusti 2012

Av maartiina - 15 augusti 2012 18:44

Haft Lina här på besök, vilket har varit sjukt trevligt. Var så längesedan vi sågs nu. :-)
Idag har jag ätit en kycklingsallad och fruktsallad. De var riktigt gott.

Nu blir det soffan och några avsnitt av Gilmore Girls.. :-D

Ni får ha en toppen kväll! Kraam

( Dagens fruktsallad bestod av päron, äpple, apelsin och banan. )

Av maartiina - 15 augusti 2012 13:27

Snart är augusti också förbi, var tiden helt plötsligt springer iväg. Jaja, ingen idé att man grunnar på de för man blir inte klokare för det. Haha. ;)


Jag har näst intill bestämt mig att sluta med godis och liknande, (sötsaker). Håll tummarna för att jag ska klara detta. :)


Idag blir det att träffa Lina en sväng, blir att dra och käka på Valentino, blir bara en kyckling sallad utan sås och extra gurka och lite lök. :)


Avslutas detta inlägg med två bilder, en på dagens outfit och en på hur rastlös jag är. (ego bild alltså) ..



Ovido - Quiz & Flashcards