Alla inlägg den 9 augusti 2012

Av maartiina - 9 augusti 2012 09:54

Från Småland Jag flyttade från Småland snart för tre år sedan, och kan säga att de människor som sagt att jag alltid kan räkna med dem även om jag flyttat, de har inte hört av sig. När man skriver till dem så svarar de sällan på sms eller pm på fb. =( Sen när man väl pratar så är de så jävla puttinuttit. Känns bara som om man ska duka när de har tid och lust. Men men. Vet att jag varit i Småland och inte hört av mig, men har jämt fullt upp med att träffa släkten, och sen varför är det bara jag som ska åka till er, ni har ju också möjlighet att ta tåget eller bilen hit. Nu drar jag inte alla vänner från Småland under samma kam för finns de som varit här. :) Men frågan är ju vad jag gjort för fel??
Är det att alla ni räknade med att jag jämt skulle finnas när ni behövde någon att prata med?? Eller var jag bara en nödsituation när ingen annan kunde umgås med er?? Jaja, nu har jag rensat mina funderingar lite iaf. Och jag väntar mig inget svar eller förklaring från någon. Utan man märker rätt tydligt vem som är ens vänner och vilka som bara är en kompis eller någon man känner.

Nää, nu blir det duschen, sen bege sig mot jobbet. Ni får ha en toppen dag. <3

Ovido - Quiz & Flashcards