Alla inlägg den 26 augusti 2012

Av maartiina - 26 augusti 2012 17:24

Då är man här igen då, ska se om jag kommer på något bra att berätta här. Hmm... Låt se...

Jo en tjejkompis fick sin efterlängtade dotter idag, hon ska heta Lillie, fick en bild på henne och hon var suuuuuper söt. :)


Igår hade jag Maria här, vi var på grottan, käkade god mat och sen kolla vi på film och tjötade om allt och inget.

Var på stan och handlade lite igår också ett regnställ, nya skilda världar volym 7 och alla säsonger av Gilmore Girls, så jag har något att fördriva tiden med när älsklingen är och jobbar. Denna vecka är sjukt jobbig då älsklingen inte kommer hem förens på fredag, han har varit borta sedan måndags natt. :( Jag har ingen lust med någonting egentligen.. Jaja, det är sjuuuukt jobbigt.. :/


Snart blir det att be ge sig ut på en promenad med hundarna igen, ska bli skönt att gå en sväng, sen blir det kanske in till grannen en sväng och tjöta lite.. Ja sen hoppas jag att jag kan prata med älsklingen på msn och kanske till och med få se han i camen en sväng, tror det kommer kännas mycket bättre för mig om jag får se honom lite tror saknade kan lindra lite iaf, men jag kan ha fel. Usch, tänk om det blir värre.. Nää nu ska jag tänka positivt.. :)


Ni får ha en fortsatt bra kväll, alla ni som tar er tid att läsa detta inlägg..

KraamKraam <3 


Ovido - Quiz & Flashcards