Alla inlägg den 22 augusti 2012

Av maartiina - 22 augusti 2012 12:28

Vaknat flera gånger inatt tack vare min underbara fyrbenta älsklingar.. Jaja, det blir nog bättre inatt får jag hoppas.. ;)


Har duschat och gjort mig klar för jobbet, kollat på Hart of Dixie, det är verkligen en bra serie tycker jag. Snart blir det dags att bege sig ut med hundarna så de får göra sitt och jag kan be ge mig mot jobbet för dagens pass.. :)


Sitter och räknar ner dagarna till den 31 augusti (9 dagar kvar) då min älskling ÄNTLIGEN kommer hem igen. Längtan är enorm. Hoppas att du kanske tar dig tid att läsa detta.


Till Dig Älskling!

Jag älskar dig,

mer än det finns stjänor på himlen.

Du är mitt allt! <3


Nää nu är det dags att avbryta detta inlägg! Återkommer nog efter jobbet!

Ha en toppen dag alla ni som tar er tid och läser detta!

Puss och kraam!


Ovido - Quiz & Flashcards