Direktlänk till inlägg 18 augusti 2012

Jobba snart..

Av maartiina - 18 augusti 2012 13:06

Japp, som rubriken säger blir det snart dags att fara till jobbet.. :) Sitter och kollar på när gubben och hans bror spelar Xbox..  ;) Mycket intressant, haha..


Ja igår när jag kom hem blev det att lägga sig i sängen med en loka, banan och ett päron och kolla på Gilmore Girls. Medan gubben och hans bröder åter igen satt och spelade Xbox. Skönt att få lite egentid, för var sjukt trött igår när jag kom hem... Men men, får se vad som händer efter dagens arbetspass.. Hoppas på en lugn kväll iaf.. :)


Ja, det var väl allt jag hade att skriva just nu.. Inte mycket och inte något intressant heller så.. *gäsp*



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maartiina - 10 juli 2013 11:22

Www.nattstad.se/Maartiina

Av maartiina - 10 juli 2013 00:06

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 7167599502 "...

Av maartiina - 10 juli 2013 00:06

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 7167599502 "...

Av maartiina - 8 juli 2013 07:54


Godmorron! :)Idag blev de upp klockan sex då sambon skulle vara iväg kvart i åtta. Skönt med tidiga mornar ibland också! Nu sitter jag i bilen och väntar på sambon ska bli klar med de han ska gör, kunde tydligen ta upp till fyra timmar. Men jag h...

Av maartiina - 6 juli 2013 12:37

Heej bloggen! :) Då har jag börjat min Jobb vecka. Vilket är skönt, så man får in lite pengar. Blir att jobba idag även om de inte är så många gäster som ska komma! :) Men har en del att göra, så tiden kommer att gå fort! Slutade vid åtta igå...

Ovido - Quiz & Flashcards