Direktlänk till inlägg 25 april 2012

Lediga dag!

Av maartiina - 25 april 2012 10:57

Idag är jag ledig, och ska göra lite ärenden på stan sen blir det hem och vila. Jag får med mig sambon ner på stan också, så det ska bli trevligt.


Efter jobbet igår var det bara att gå och lägga sig, har då aldrig varit så slut någonsin. Men fick sova betydligt bättre i natt så jag är nöjd. Nää nu blir det att hoppa in i duschen, springa ut med hundarna innan det blir promenad till stan.


Ni får ha det toppen tills vi hörs igen!

KraamKraam <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maartiina - 10 juli 2013 11:22

Www.nattstad.se/Maartiina

Av maartiina - 10 juli 2013 00:06

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 7167599502 "...

Av maartiina - 10 juli 2013 00:06

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 7167599502 "...

Av maartiina - 8 juli 2013 07:54


Godmorron! :)Idag blev de upp klockan sex då sambon skulle vara iväg kvart i åtta. Skönt med tidiga mornar ibland också! Nu sitter jag i bilen och väntar på sambon ska bli klar med de han ska gör, kunde tydligen ta upp till fyra timmar. Men jag h...

Av maartiina - 6 juli 2013 12:37

Heej bloggen! :) Då har jag börjat min Jobb vecka. Vilket är skönt, så man får in lite pengar. Blir att jobba idag även om de inte är så många gäster som ska komma! :) Men har en del att göra, så tiden kommer att gå fort! Slutade vid åtta igå...

Ovido - Quiz & Flashcards