Alla inlägg den 16 april 2012

Av maartiina - 16 april 2012 22:38

Efter en dag med en massa måsten är jag trött nu, ligger toll kojs och kollar på Rasmus på luffen. :)

Har varit ute med hundarna och grannen på promenad, det var behövligt efter allt städande och tvättande. Ger mig själv en klapp för att jag varit duktig idag. Har varit skönt att kunna skingra tankarna lite.


I morgon blir det jobba, sen träffa Sandra och fotografera hennes Kisse Åke en sväng på kvällen. :) Ska bli skoj..


Efter att ha pratat med hjärtat så kan jag somna tryggt, så nu ska jag säga god natt till er alla här. För klockan ringer om några timmar, måste vara pigg så jag orkar med morgon dagen också. Hoppas ni har haft en toppen dag!


God natt!


Tjingeling!!


KraamKraam <3

Av maartiina - 16 april 2012 15:37

att jag inte kan vara ifrån denna blogg sida. Denna kan man göra så otroligt mycket med när man inte är så insatt på att ändra header och allt de där. Såå jag ger upp, ingen idé att försöka streta emot längre, jag är fast här..

MEN DET HINDRAR MIG INTE FRÅN ATT VARA BESVIKEN PÅ ER, FIXA APPEN NUUUU!


Lägenheten är nystädad, jag är nyduschad. Nu ska jag springa ner och hänga upp tvätten, sen blir det promenad med hundarna, ser ut som om jag får gå ensam med dem. Men det är skönt det också, bara de sköter sig. :)

När jag kommer in från promenaden, blir det att blogga lite igen, har tagit lite nya bilder och så.. :)


Men ha det toppen tills vi hörs igen.

KraamKraam <3




Ovido - Quiz & Flashcards