Alla inlägg den 26 april 2012

Av maartiina - 26 april 2012 22:45

Denna dag har har gått alldeles för fort tycker jag. Idag har jag inte gjort allt för mycket, mest tagit det lungt. Men har gjort lite nytta idag också.. Har faktiskt tvättat och tömt diskmaskinen.


Nu sitter jag här vid dumburken och väntar på att Robban och Crille ska spela färdigt så vi kan kolla på TinTin filmen jag köpte idag. Men vi får väl se om det blir så mycket film tittande idag..  :-p


Jag har nu läst ut Ego Girl av Carolina Gynning så nu har jag börjat på Ego Woman som är hennes fortsättning på Ego Girl. Vet inte vad som tagit åt mig. Igår när jag och Robban var på stan så köpte jag fyra nya böcker, och de är inga deckare denna gången utan de är mer , hmm, vad ska jag säga?!? Jag säger som jag sa till han i bokhandeln, vill int ha något med mord och tragedier utan mer vardags liknande böcker som bara flyter på, då rekomenderade han Katerina Janouch tre första romaner: Bedragaren, systerskap och hittebarnet. Så nu när jag läst ut Ego Woman så blir det att fortsätta i dem..


Ni som inte läst Ego Girl gör det. Rekomenderar den starkt.. Ni ser en helt annan sida av henne och kommer nog precis som jag ändra eran uppfattning om henne. Var som hon som stog i kassa sa, det är nog hennes sett och hennes röst som gör att man får fel uppfattning om henne och inte minst efter BB ( Big Brother ).


      


Nää nu får det bli att se om vi skulle se på någon film eller inte, för om inte så går jag och lägger mig. Börjar bli sjukt trött.. Min helg består mest av jobb. Men de kommer bli en toppen helg iaf. Ska träffa Sandra en sväng på Lördag och tjöta lite.  Nähe.. Ni får ha det toppen tills vi hörs igen!


God natt!

KraamKraam


Ovido - Quiz & Flashcards