Alla inlägg den 27 april 2012

Av maartiina - 27 april 2012 10:19

Idag vaknade jag på bra humör och känner mig utvilad för en gångs skull, inte drömt en massa skit utan jag har sovit tryggt.. Vilket känns underbart.. Och när jag vaknade och tittade ut så sken solen, underbart de också. Men nu verkar det som att det ska mulna på lite. Men de ska inte få sänka mitt humör, idag känns det som om allt bara kan bli bättre och bättre med allt.


Har nu duschat och suttit och kollat på ungamödrar och druckit en stor mugg med té. För snart blir det att be ge sig ut i det fina vädret. Verkar som om sambon kom och la sig sent igår, för han är inte uppe ännu. Hmm, det brukar bli sent när hans bror är här. Vi satt och kollade på den Nya animerade TinTin filmen ihop, efter den gick jag och la mig och jag kan ana att de kanske blev en film till eller Xbox spelande för grabbarna. Så skönt att jag för en gångs skull kunde gå och lägga mig ensam, att jag inte tvingade mig att hålla mig vaken som jag gjort så många gånger förr. Fråga mig inte varför jag har så svårt att somna ensam, är väl rädd att vakna upp ensam kanske, jag vet inte. Men men, vad gör det nu, när jag har sovit bra och jag vaknade upp med hela "familjen" i sängen. Myyyyys äre.. <3


Nää dricka upp de sista ur muggen sen borsta tänderna och cykla iväg en sväng..

Önskar er alla en toppen dag!


 


KraamKraam <3

Ovido - Quiz & Flashcards