Direktlänk till inlägg 24 april 2012

Snabbt inlägg...

Av maartiina - 24 april 2012 11:56

Då var man ny duschad och snart redo för ett par timmars jobb. Idag är det jag som öppnar för chefen är i gbg på något möte.. Idag ska jag försöka göra mer nytta och hoppas att det går vägen. Att käka pencilin är ju ingen höjdare direkt, hoppas det börjar verka snart så man slipper detta. För att ha sömnlösa nätter är ingen hit och när jag inte får sova så blir jag lätt på piss humör. Men hoppas att jag får sova mer inatt och att jag kan sova ut i morgon. Men jag ska väl vara glad att jag inte är allvarligt sjuk iaf, det finns ju de som har det värre. Så egentligen ska jag väl inte gnälla överhuvudtaget. Men man måste ju får göra det med ibland. Men nu är det slut på gnäll för denna gng iaf..


Jag började läsa Carolina Gynnings bok Ego Girl igår. Man fattar verkligen vad hon har fått gå igenom.. Och att räddningen var att hon gick in i BB huset. Sjukt, men sant.. Tror att alla ni som har fördomar om henne ska läsa hennes bok.. För i BB huset fick vi bara se vissa delar av henne och nu menar jag inte bröst och andra kroppsdelar utan henne som person.. Såå ni som har tid, lust och intresse för att läsa så läs hennes bok.. Rekomenderar den.. =)


 


Jahopp, och detta som skulle bli ett snabbt inlägg slutade med en uppsats. Men vad gör det?!? =D

sabon sitter och spelar Forza 4. Han och bilar alltså, han har fixat en bil till mig med så jag kan vara med och spela, visst är han gullig.. =P


Haha, kom precis på en sak som tydligen varit självklart hela tiden.. haha Robban bara skakar på huvudet och suckar. Jag är tyvärr inte smartast i stan. =P Men vad gör det, hade jag varit smart så hade det ju inte varit jag. Och då hade ju inte folk haft något att skratta åt.. =) Nää nu är det dags att sluta skriva innan detta inlägg spårar ut totalt..


Önskar er alla en toppen dag och hoppas vädret blir bättre.



 Bjuder på en egobild också då!

KraamKraam<3       

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maartiina - 10 juli 2013 11:22

Www.nattstad.se/Maartiina

Av maartiina - 10 juli 2013 00:06

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 7167599502 "...

Av maartiina - 10 juli 2013 00:06

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 7167599502 "...

Av maartiina - 8 juli 2013 07:54


Godmorron! :)Idag blev de upp klockan sex då sambon skulle vara iväg kvart i åtta. Skönt med tidiga mornar ibland också! Nu sitter jag i bilen och väntar på sambon ska bli klar med de han ska gör, kunde tydligen ta upp till fyra timmar. Men jag h...

Av maartiina - 6 juli 2013 12:37

Heej bloggen! :) Då har jag börjat min Jobb vecka. Vilket är skönt, så man får in lite pengar. Blir att jobba idag även om de inte är så många gäster som ska komma! :) Men har en del att göra, så tiden kommer att gå fort! Slutade vid åtta igå...

Ovido - Quiz & Flashcards