Direktlänk till inlägg 25 oktober 2011

25/10- 2011

Av maartiina - 25 oktober 2011 10:55

Jaa, vad ska jag börja?!?! Har ju en del jag vill skriva om, jaja, är väl bara att börja någonstand. ;)


Om man frågar hur det är med en kompis så förväntar man sig inte att det alltid ska svara att det är bra, jag gör inte det iaf. Men jag är ju sådan själv att har jag en dålig dag så har jag och då säger jag ju inte att det är bra om det inte är det. Men har märkt att vissa säger att det mås så otroligt dåligt och massa saker. De säger att det inte orkar prata eller träffa folk, men hur kommer det sig då att de helt plötsligt kan vara ute och festa vareviga helg?? Jag får tyvärr inte detta att gå ihop? Är det bara att det inte duger att vara med mig eller vad är det som är fel egentligen. Men om det är mig det är fel på så kan de ju säga att det inte vill umgås istället för att man ska få höra eller sen se det på omvägar. Aja, jag får tyvärr inte detta att gå ihop, men jag kanske är dum i huvudet. Inte vet jag!! :@

Så då fick jag ur mig det jag stör mig på.


Hmm, var något mer jag skulle skriva om?? :p

Jo, jag börjar jobba på måndag, det känns toppen måste jag säga. :) Jag hoppas med hela mitt hjärta att jag ska trivas och att allt kommer att fungera bra. Är super glaaaaad! :D


Är inte så roligt att få veta att när man slutat sin praktik på en arbetsblats en fredag och sen helt plötsligt så har det en ny praktikant redan på måndagen efter, då känns det som om man bara blivit utnyttjad. Och dessutom pratat om anställning, inte konstigt att man blir ledsen då.. Men men, jag ska allt visa att dem att det är de som gått i förlust inte jag!

Jag ser verkligen ifram emot att börja jobba, Kommer bli en del kvällar och att man flexar en del. Vilket jag tycker låter toppen. Haha, är så spänd och nervös för på måndag, men jag känner på mig att det kommer att gå toppen! :) Det var så trevliga när jag var på arbetsintervjun.. :D


Nu blir det att at tag i engelskan en sväng, men först så ska jag kolla om det finns något i kylen, måste handla idag, börjar bli tomt nu. Haha. :p Sen blir det en promenad med hundarna med. :D Om det behagar att vakna, de ligget och snarkar värre än sambon, då är det illa kan jag säga. :D haha, de är försöta..


Blir att ladda upp lite bilder i fotobloggen senare under dagen, så går gärna in och titta där. :)


Jag hoppas och önskar er alla en toppen dag! :D   

Det ska jag försöka att ha iaf! :)


Kraam <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maartiina - 10 juli 2013 11:22

Www.nattstad.se/Maartiina

Av maartiina - 10 juli 2013 00:06

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 7167599502 "...

Av maartiina - 10 juli 2013 00:06

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 7167599502 "...

Av maartiina - 8 juli 2013 07:54


Godmorron! :)Idag blev de upp klockan sex då sambon skulle vara iväg kvart i åtta. Skönt med tidiga mornar ibland också! Nu sitter jag i bilen och väntar på sambon ska bli klar med de han ska gör, kunde tydligen ta upp till fyra timmar. Men jag h...

Av maartiina - 6 juli 2013 12:37

Heej bloggen! :) Då har jag börjat min Jobb vecka. Vilket är skönt, så man får in lite pengar. Blir att jobba idag även om de inte är så många gäster som ska komma! :) Men har en del att göra, så tiden kommer att gå fort! Slutade vid åtta igå...

Ovido - Quiz & Flashcards