Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av maartiina - 2 oktober 2011 17:32

Heej!


Det var ett tag sedan jag var här nu och uppdaterade, men gör det nu..

Det har hänt en hel del saker nu under den tiden, som jag inte varit här.


Jag har bl.a avslutat min praktik i skövde, fotat Elias (grannens son). 


Att fota ä nog ett av mina stora intressen, men jag har väldigt mycket kvar att lära, jag skulle vilja gå en fotoutbildning, men pengarna finns inte till det. Så jag får ta och lära upp mig själv. Det får ta den tid det tar. =) Har inte så brottom om jag ska vara ärlig. Men det är riktigt skoj. Bästa presenten jag någonsin fått är min kamera Nikon D3000. Mkt nöjd med den. Men har lite funderingar på att köpa den med både video och kamera i. Men vi får se när det blir.  =)


Sitter och kollar på när sambon spelar xbox, skoj, (not) men då passar jag på att blogga lite ist..  Han ska snart i väg och träna. Medans han är det så ska jag in till grannen en sväng. Vill inte sitta själv just nu.


Funderar på att ta en promenad med hundarna nu. Behöver göra något så min rastlöshet minskar. Blir tokig snart. ;)


Ja detta var väl inte så intresant, men skönt att skriva av sig lite.

Men ni får ha det toppen alla som läser detta! Kom gärna med förslag och tips på hur man fotograferar! =)


HAJHAJ! =)



Ovido - Quiz & Flashcards