Alla inlägg den 28 oktober 2011

Av maartiina - 28 oktober 2011 12:14

Vaknade av att telefonen ringde, det var från 3, de ringde och sa att den mobilen jag valt har utgått ur sortimentet redan. :( Så nu blev det att ta mitt andrahands val, hoppas verkligen att jag blir nöjd med den mobilen. :)


Jag hade tänkt bjuda sambon på frukost på stan idag, men det blev inte så. :(

Nu blir det promenad med hundarna, sen får vi se vad dagen har att bjuda på. Sen får vi se hur denna helg blir, min sista helg som arbetslös. Det känns hur bra som helst. Börjar på måndag och hoppas att allt kommer att gå vägen.


Blir kanske att sitta själv i morgon kväll och natt. Men det får gå. Hoppas att alla får en toppen helg iaf, jag ska allt försöka med det iaf. :)


Nää nu blir det promenad, sen får vi se vad som händer och sker. Jag är inte riktigt hundra idag, har en oroskänsla som gnager men är nog inget allvarligt. Hatar när dessa känslor kommer kan jag säga.  Men men .


Ha det bäst nu! Tills vi hörs igen!

Kraam<3

Ovido - Quiz & Flashcards