Alla inlägg den 21 oktober 2011

Av maartiina - 21 oktober 2011 17:37

Dagen började med att jag gick upp, tog en varm dusch och åt frukost. Kollade på några avsnitt unga mödrar :).

Sen blev det en promenad med hundarna.

Vi halv 3 så blev det arbetsintervju, och vi ca kl 16.00 ringde de och berättade att jag fått jobbet. Det kallar jag snabba ryck!!

Och allt känns toppen! :D

Såå jävla glad och lycklig! Äntligen säger jag bara!


Snart blir det att gå iväg till Kalle och Sabina en sväng, ska kika på deras ormar. Sen så blir det kanske att titta på film och lite.. :)


Ja, jag vet inte vad jag ska skriva mer just nu..

Hoppas ni får en toppen kväll!

Kraam på er! =)

Av maartiina - 21 oktober 2011 13:38

Idag ska jag på intervju, jag hoppa verkligen det går vägen! Ska bli riktigt intressant faktiskt.


Harinte gjort så mkt idag, bara tagit det lugnt fram tills nu. Nu blir det ut med hundarna en snabbis, sen göra sig klar. Nervös kan jag säga.. Men jag håller alla fingrar och tår på att detta går vägen.


Kommer med mer info under dagen.

Ha det bra så länge! :)

Ovido - Quiz & Flashcards