Direktlänk till inlägg 23 oktober 2011

Söndag! :)

Av maartiina - 23 oktober 2011 15:46

Efter en trevlig kväll med Beaa på statt igår, så är jag nöjd med denna helgen. Fått mycket positiva besked och allt så har jag verkligen mått super. :)

Sen har jag haft toppen människor runt om kring mig hela helgen också.

förutom vissa undantag på statt, jävla människor som inte fattar när man säger ifrån.  :@


Nu är snart denna helgen över och det är en ny vecka, som har med sig mkt positivt också vilket jag gillar väldigt mkt. :)

Dels så hoppas jag på att jag ska få börja gå lite bredvid på nya jobbet, sen så får jag pengar och sen så får jag förlänga mitt abonnemang på mobile vilket leder till ny telefon! :)


Vid 17.00 så blir det att begesigpå födelsedagsfirande, hos Helen, björn och lille Liam! :) Ska bli skoj tycker jag allt! Efter de sen så vet jag inte vad man hittar på, blir att plugga för min del tror jag. Måste blir klar med en hel del nu! Så dags att at tag i allt igen. ;) Lättare sagt en gjort!?! :p


Sen så vill jag bara medela att jag skapat en blogg där jag kommer att ladda upp mina foton från mina ryck när jag är ute och fotograferar allt och inget!

om ni vill så får ni adressen här:

www.fotobyme89.bloggplatsen.se

Välkomen in och titta! :)


Nä men jag får önska er alla en fortsatt bra dag och kväll! Och hoppas att ni åter kommer till denna blogg. :)

Kraam!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maartiina - 10 juli 2013 11:22

Www.nattstad.se/Maartiina

Av maartiina - 10 juli 2013 00:06

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 7167599502 "...

Av maartiina - 10 juli 2013 00:06

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 7167599502 "...

Av maartiina - 8 juli 2013 07:54


Godmorron! :)Idag blev de upp klockan sex då sambon skulle vara iväg kvart i åtta. Skönt med tidiga mornar ibland också! Nu sitter jag i bilen och väntar på sambon ska bli klar med de han ska gör, kunde tydligen ta upp till fyra timmar. Men jag h...

Av maartiina - 6 juli 2013 12:37

Heej bloggen! :) Då har jag börjat min Jobb vecka. Vilket är skönt, så man får in lite pengar. Blir att jobba idag även om de inte är så många gäster som ska komma! :) Men har en del att göra, så tiden kommer att gå fort! Slutade vid åtta igå...

Ovido - Quiz & Flashcards