Alla inlägg den 4 juli 2013

Av maartiina - 4 juli 2013 20:03

Här kommer några bilder på två av hästarna som jag tidigt. Och tror nog att ni ser vem som är min favorit..

Jag och Bossebus

Fille och Munin

Bossebus

Några bilder iaf. Ni får ha en toppen dag! :)

Av maartiina - 4 juli 2013 12:20

Heej! :)

Ja det har hänt lite grejer sedan sist, jag var här och skrev. Har varit lite missförstånd mellan mig och mina kära päron, men de har vi rätt ut nu. Sen har jag varit med Ullis och Cassie och ridit. Vilket var en super härlig känsla. Var ju över fyra fem år sedan jag satt på hästryggen! :) Saknar Laytene enormt. :( Hon var min kusins häst, som jag red då min kusin skadade sina knän och inte kunde rida henne. Fick ett halv år med henne innan hon fick lämna oss här på jorden. Efter att skadat sig allvarligt i hagen i skogen så var de ända sättet tyvärr, att låta henne somna in. :(

Usch, lite jobbigt är de att tänka tillbaka på de. Men jag vet att hon har de bra nu. <3

Idag så blir de kanske att hoppa upp på hästryggen igen, men allt beror på vädret. Annars får de blir kaffe och tjöt med Ullis! Är så glad att jag har hittat så Goa människor, som jag kan umgås med. :)

Nu blir de snart ut med hundarna igen då och se om Ullis vill ta en kaffe! :)

Ni får ha en toppen dag!
KraamKraam! <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards