Alla inlägg den 2 juli 2013

Av maartiina - 2 juli 2013 00:01

Ja, jag sitter och väntar på att torktumlaren ska bli klar. Det lär ju ta halva natten som det känns nu. Så jag sitter och kollar på skilda världar för att fördriva tiden.

Min helg har bestått av jobb och massa kvalitetstid med sambon, vilket var behövligt. I fredsgs blev de en lång dag på jobbet. Började 13.00 och var hemma vid 00.30 Efter de var de segt att komma till jobbet på lördsgen, men blev bara att jobba till 20.00 Vilket var skönt, sen blev jag ledig på söndagen. Då åkte jag och hjärtat till skövde och kollade i affärer, blev lite shopping också. Sen blev de pizza och ost och kex. Sen vid halv fyra ringde hjärtats klocka och då var de dags för honom att åka till Norge, för veckans arbete. Vilket är lika jobbigt som vanligt när han åker iväg. Det blir så tyst och tomt här hemma utan honom. Men han är snart hemma hos oss igen. Är tur att han inte är borta så länge. :)

Idag har jag träffat massa goa människor. Men framförallt, jag fick grannens son att somna i egen säng. Hoppas han sover där hela natten, men de blir de nog inte. Men man kan ju alltid hoppas. ;)

Nää, nu blir de att kolla några avsnitt av skilda världar, sen hämta upp tvätten. Ja nu vet ni lite om hur min helg har varit. Hoppas ni har haft en lika bra och mysig helg som jag.

Ni får ha en fortsatt trevlig natt! Godnatt!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards