Direktlänk till inlägg 5 maj 2012

Dåå har jag bestämt mig! =) och NÅGON som vet när appen KOMMER??

Av maartiina - 5 maj 2012 15:27

Min fotoblogg som jag här här på bloggplatsen kommer jag att ta bort, för jag kommer att lägga upp mina foton på denna bloggen också, känns inte som om att jag kommer att änvända fotobloggen seriöst. OCh sen är det jobbigt med att ha två bloggar också. Bättre att man har en som man bloggar från hela tiden. Men sen är det ju det att man vill blogga från mobilen också om man när på språng, men det tycker jag är svårt med denna blogg, men jag får väl försöka.. Någon som vet när appen kommer, för jag har försökt att skriva till support här på bloggplatsen med de går inte.

Just nu känns det som de pissar på oss som vill ha denna appen, det är väl snart ett år sedan de sa att den skulle finnas på market och appstore inom två veckor?? Vad är det som tar sådan tid???? VA!!


Nog om klagande om appen, nu blir det att bara ta det lugnt idag, har startat diskmaskinen iaf, men är helt slut. Funderar starkt på att lägga mig och vila en stund. Det sticker och svder som attan i mina ögon, tårarna bara rinner.. =( Aja, hoppas bara det går över snart.

Igår när jag kom hem från jobbet var jag helt död, Robban hade köpt ost och kex som vi åt medans vi tittade på The girl with the dragon tattoo. Den var hyfsat bra tycker jag iaf. Men det dumma är att man jämför den med Den svenska ( män som hatar kvinnor).  Riktigt mys var det att bli ompysslad av underbara sambon.

I veckan blir jag ensam hemma, Robban far iväg till Norge igen på en veckas provjobb på ett annat företag, jag håller både tummar och tår för att han kommer att få vara kvar. Och detta företag verkar mer seriöst än de två andra han var på i början. Hoppas nu att allt går som vi vill..

Innan jag avslutar detta inlägg så kommer här lite nya bilder!

'

( Trine på bilden)


 


 


 



   

( Denna bild tog jag nu sist det snöade, taget på grannens balkong)


Ni får ha en riktigt bra dag!


KraamKraam! <3

 
 
Carl Engströms modeblogg

Carl Engströms modeblogg

5 maj 2012 15:53

Vilken snygga bilder!!

http://carlengstrom.forme.se

maartiina

12 juli 2012 13:13

Tack! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maartiina - 10 juli 2013 11:22

Www.nattstad.se/Maartiina

Av maartiina - 10 juli 2013 00:06

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 7167599502 "...

Av maartiina - 10 juli 2013 00:06

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 7167599502 "...

Av maartiina - 8 juli 2013 07:54


Godmorron! :)Idag blev de upp klockan sex då sambon skulle vara iväg kvart i åtta. Skönt med tidiga mornar ibland också! Nu sitter jag i bilen och väntar på sambon ska bli klar med de han ska gör, kunde tydligen ta upp till fyra timmar. Men jag h...

Av maartiina - 6 juli 2013 12:37

Heej bloggen! :) Då har jag börjat min Jobb vecka. Vilket är skönt, så man får in lite pengar. Blir att jobba idag även om de inte är så många gäster som ska komma! :) Men har en del att göra, så tiden kommer att gå fort! Slutade vid åtta igå...

Ovido - Quiz & Flashcards