Alla inlägg den 7 januari 2013

Av maartiina - 7 januari 2013 22:56

Jag känner mig bättre nu, så hoppas de håller i sig så att jag kan jobba i morgon.. Hatar att vara hemma från jobbet, får sådan ångest.

Men nu blir de kolla på tv en stund till innan jag kryper ner i den stora ensamma sängen. :(

Saknar min älskling enormt mycket. Men han kommer ju hem på torsdag. :) Så tror att
mina töser får sova hos mig inatt, blir nog att läsa innan jag somnar också. Har inte läst så mycket som jag velat idag, har sovit en hel del efter allt springande på toan.. :O Så nu håller jag tummarna att inte magen börjar spöka inatt igen, för vill verkligen åka och jobba.

God natt!!

Av maartiina - 7 januari 2013 11:04

Jaha, då blir man hemma från jobbet idag då, jävla skit säger jag bra.. Har sprungit på toa sedan halv 5 i morses.. =( Har verkligen inte tid med detta.. Har precis ätit en risifrutti, och magen jobbar som fan och illamåendet blir bara värre.. =/ Jaja, får hoppas att jag kan jobba i morgon att de bara är magen som är irriterad, för känner mig pigg i övrigt..


Ringde jobbet vid halv tio och chefen ville jag skulle avvakta till halv tolv, men har fått spinga fyra gånger efter de och snar dags igen känner jag.. Faaaaan!!! =@ Gaahhh.. Har verkligen ingen tid till detta..


Aja, helgen har varit jävligt lugn och de har varit så skönt, har hämtat min bok jag beställde med, Femtio nyanser av Frihet. Så får väl bli läsa och vila idag. Hoppas ni mår bra och att ni får en toppen dag!


KramKram..

Ovido - Quiz & Flashcards