Direktlänk till inlägg 7 januari 2013

Bättre nu! :)

Av maartiina - 7 januari 2013 22:56

Jag känner mig bättre nu, så hoppas de håller i sig så att jag kan jobba i morgon.. Hatar att vara hemma från jobbet, får sådan ångest.

Men nu blir de kolla på tv en stund till innan jag kryper ner i den stora ensamma sängen. :(

Saknar min älskling enormt mycket. Men han kommer ju hem på torsdag. :) Så tror att
mina töser får sova hos mig inatt, blir nog att läsa innan jag somnar också. Har inte läst så mycket som jag velat idag, har sovit en hel del efter allt springande på toan.. :O Så nu håller jag tummarna att inte magen börjar spöka inatt igen, för vill verkligen åka och jobba.

God natt!!

 
 
Eveliina

Eveliina

9 januari 2013 17:58

SV: åh, TACK fina du för dina otroligt fina ord, blev alldeles rörd!! <3 Såg att du hade länkat oss på din blogg och vill bara säga tack, det är liksom JAG som ska tacka för att du läser min blogg!! ^^
Det är bra att du tycker jag kan förmedla lite hur det är att ha sjukdomen och ge insikt i den! Ska fortsätta kämpa nu, men på hemmaplan! Tack än en gång! Din kommentar värmde verkligen och lyste upp min dag! Kram på dig fina du! <3

http://cupcakedream.bloggplatsen.se

maartiina

12 januari 2013 17:22

Jag tackar och bockar. Skriver ju bara vad jag tycker. Och tror de var viktigt för dig att träffa andra med samma sjukdom som dig själv med.. Tror du fick mer insikt om att du inte är ensam och kan lära dig av andra med.. Jag är inne på din blogg flera gånger om dagen.. Är beroende av den.. :)

 
sofia

sofia

12 januari 2013 19:43

Jo man måste säga nej, det gör jag men då får jag skuldskänslot å till slut gör jag det iaf...Jag kan ställa upp så länge de är jag som säger att jag kan ställa upp liksom då är de ju på mina vilkor liksom...

Jo jag har också vänner som gör så.. Å när man säger nej för ofta så försvinner dom:( Tråkigt men då är dom inte riktigva vänner men de sårar ändå att dom inte kan va där för än när man själv behöver liksom...

men man måste va lite ego men de är inte jag som sagt... men börjar bli mer å mer...

men menar säger jag vissy jag lyssnar eler du kan prata med mig då är de jag själv som bestämmer liksom

tack för de fina kommentaren

http://mywaymylife.bloggplatsen.se

maartiina

19 januari 2013 23:33

Jo du har helt rätt, men du ska absolut inte ha dåligt samvete för att du kanske inte orkar lyssna! Kraam

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maartiina - 10 juli 2013 11:22

Www.nattstad.se/Maartiina

Av maartiina - 10 juli 2013 00:06

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 7167599502 "...

Av maartiina - 10 juli 2013 00:06

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 7167599502 "...

Av maartiina - 8 juli 2013 07:54


Godmorron! :)Idag blev de upp klockan sex då sambon skulle vara iväg kvart i åtta. Skönt med tidiga mornar ibland också! Nu sitter jag i bilen och väntar på sambon ska bli klar med de han ska gör, kunde tydligen ta upp till fyra timmar. Men jag h...

Av maartiina - 6 juli 2013 12:37

Heej bloggen! :) Då har jag börjat min Jobb vecka. Vilket är skönt, så man får in lite pengar. Blir att jobba idag även om de inte är så många gäster som ska komma! :) Men har en del att göra, så tiden kommer att gå fort! Slutade vid åtta igå...

Ovido - Quiz & Flashcards