Alla inlägg den 29 januari 2013

Av maartiina - 29 januari 2013 21:28

Har haft en lugn dag idag, bjöd hit en kompis jag inte träffat på ett tag. Vi satt och tjöta en hel del, tills de var dags för henne att möta sina barn vid bussen.

Sen har jag suttit barnvakt åt underbara Goa
Elias. Vi kollade på lilla Jönssonligan, han verkade tycka den var rolig. Sen satt jag och hans mamma och tjötade som vi gjorde förr. Vilket var mycket trevligt. Blev bjuden på mat hos dem också! :)

Nu ligger jag i soffan och kollar på House, sen blir de ut med hundarna och sen krypa ner i sängen. Blir nog att läsa lite innan man ska sova. :)

I morgon blir de jobb igen vilket ska bli skönt nu efter tre dagars ledigt!

Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag!
Avslutas inlägget med två bilder på Goa ungen som äter banan! :D

Godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards