Alla inlägg den 28 mars 2012

Av maartiina - 28 mars 2012 23:50

Dagen börjar inte så bra men den slutade toppen. Robban och jag bakade chokladbollar som vi bestämt att vi skulle göra. Sedan blev det att jag följde med och hämtade bakhjulet till "helvetes maskinen" (motorcyklen).

Efter att Robban fått frispel på att försöka montera bakhjulet. Då bestämde jag mig för att åka hem så han fick vara ifred. För är ingen idé att jag står där och tjatar på honom för då blir allt bara tio ggr värre än vad de behöver bli. Men tröjan var hel när han kom hem iaf.

 

Lina kom på en snabb visit  medans David var och tränade, vi pratade om allt och inget, mycket trevigt måste jag säga. Efter att Lina åkt så gick jag inte till Sandra en sväng och tjötade lite. Måste vi snart göra om tycker jag allt.


När Robban kom hem blev det att ringa och beställa mat, blev friterade räkor och friterad kyklingfilé, det var super gott. Myyys!


Nu sitter vi och kollar på Sveriges mästerkock är ju final idag, spännande. Nää nu ska jag fortsätta kolla på det! Sen blir det sängen för min del, är helt slut i kroppen, inte pigg alls men men .


Hoppas ni har haft en toppen dag ni också!


KraamKraam <3


Godnatt! <3


 


Av maartiina - 28 mars 2012 00:17

Idag var jag och sambon och handlade på Willys, kan säga att nu är det ganska rörit där inne. Phuu, man får ju springa runt och leta efter allt man ska ha, de gillas INTE kan jag säga..

Vi köpte nybakta frallor och fika, de var riktigt mums.. Sen var det dags för mig att bege mig till jobbet.


Det blev att städa och ha sig idag också, tiden gick hyfsat snabbt iaf. När jag slutat så ringde jag till sambon att jag var på väg hem, sedan ringde jag hem till mamma och pappa medans jag cyklade hemåt. Var ett tag sedan som jag pratade med dem. Så det var trevligt..


När jag kom hem så blev det promenad med Sambon och hundarna, och nu sitter jag här och ugglar.. Sitter och funderar på om man ska ta och lägga sig, för i morgon blir det massor att göra. Blir en heldag med sambon hoppas jag på, eftersom jag är ledig i två dagar nu. Sambon har bestämt att vi ska baka chokladbollar tillsammans, det ska bli myyyyys tycker jag.

Nää nu får det vara nog med detta..


Hoppas ni har haft en toppen dag också!

KraamKraam


God natt! <3

Ovido - Quiz & Flashcards