Direktlänk till inlägg 28 mars 2012

Haft en toppen dag.

Av maartiina - 28 mars 2012 23:50

Dagen börjar inte så bra men den slutade toppen. Robban och jag bakade chokladbollar som vi bestämt att vi skulle göra. Sedan blev det att jag följde med och hämtade bakhjulet till "helvetes maskinen" (motorcyklen).

Efter att Robban fått frispel på att försöka montera bakhjulet. Då bestämde jag mig för att åka hem så han fick vara ifred. För är ingen idé att jag står där och tjatar på honom för då blir allt bara tio ggr värre än vad de behöver bli. Men tröjan var hel när han kom hem iaf.

 

Lina kom på en snabb visit  medans David var och tränade, vi pratade om allt och inget, mycket trevigt måste jag säga. Efter att Lina åkt så gick jag inte till Sandra en sväng och tjötade lite. Måste vi snart göra om tycker jag allt.


När Robban kom hem blev det att ringa och beställa mat, blev friterade räkor och friterad kyklingfilé, det var super gott. Myyys!


Nu sitter vi och kollar på Sveriges mästerkock är ju final idag, spännande. Nää nu ska jag fortsätta kolla på det! Sen blir det sängen för min del, är helt slut i kroppen, inte pigg alls men men .


Hoppas ni har haft en toppen dag ni också!


KraamKraam <3


Godnatt! <3


 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maartiina - 10 juli 2013 11:22

Www.nattstad.se/Maartiina

Av maartiina - 10 juli 2013 00:06

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 7167599502 "...

Av maartiina - 10 juli 2013 00:06

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 7167599502 "...

Av maartiina - 8 juli 2013 07:54


Godmorron! :)Idag blev de upp klockan sex då sambon skulle vara iväg kvart i åtta. Skönt med tidiga mornar ibland också! Nu sitter jag i bilen och väntar på sambon ska bli klar med de han ska gör, kunde tydligen ta upp till fyra timmar. Men jag h...

Av maartiina - 6 juli 2013 12:37

Heej bloggen! :) Då har jag börjat min Jobb vecka. Vilket är skönt, så man får in lite pengar. Blir att jobba idag även om de inte är så många gäster som ska komma! :) Men har en del att göra, så tiden kommer att gå fort! Slutade vid åtta igå...

Ovido - Quiz & Flashcards