Alla inlägg under mars 2012

Av maartiina - 6 mars 2012 21:26

Idag har min dag bestått av jobb och personalmöte. :)

När jag kom hem så tog jag en promenad med hundarna, träffade Beaa så vi tjötade lite, vilket var trevligt. :)

Kollat på film också, nu kollar jag på den andra filmen för idag, sen får det bli sängen för min deSå sjukt trött, känns som om man håller på att bli sjuk igen.. :(


Har suttit och snackar med Emmelie (Morbrors tjej) en bra stund nu, hon verkar vara en toppen tjej, lyssnar och verkilgen försöker sätta sig in i en situattion och tänkande. Inte många som kan göra det. Så henne vil jag ge ett stort tack ikväll! :D


Nu sitter jag och skriver med min älskade Robban, är så otroligt glad och lycklig. Är så otroligt glad för hans skull att han äntligen fått börja jobba igenStort grattis till min Älskade! :)


Nu blir det att kolla klart på Lust och frägring, sen ut med hundarna och sen blir det att krypa ner i sängen.

God natt!


KraamKraam

...

Av maartiina - 5 mars 2012 08:55

Då sitter man här hemma ensam nu, sambon åkte för ca 4 timmar sedan och jag saknar honom så otroligt mycket redan. :-( Vill och hoppas att det blir helg fort nu, så jag får träffa underbaraste igen.. :)


Idag blir det en lugn dag, har fruktansvärt ont i huvudet och kroppen, hoppas inte att ja blir sjuk jag med nu för det hinns inte med. :-/ Har varit vaken sedan 4 börjar bli lite små trött, men det är bara att hålla sig vaken så man kan sova inatt sen. Det blir en tidig kväll i säng för blir att börja tidigt i morgon. :) Skönt att ha något att skingra tankan lite.. Usch, saknaden är enorm, får ont i magen! :-(


Nä snart blir det en promenad med hundarna, sen blir det att greja här hemma lité, tömma diskmaskin som blev klar precis och ställa in resten av de som står på bänken, plocka in tvätten som jag tvättade igår och lite annat små plock. Kanske blir att göra renat  320liters akvariet med, får ser lite vad jag orkar under dagen. Men mesta dels blir det lungt iaf.


Nu får det blir att ta en promenad med hundarna om de nu vill gå ut, de ligger och snarkar! Hör ju inte tv:n och så ligger de och skäller i smömnen. Såå söta så. ;-)


Ni alla som tog er tid att läsa detta får ha en riktig toppen dag! Det ska jag försöka med så gått det går iaf.


P.S Har fått låna en dator. D.S


KraamKraam!

Av maartiina - 4 mars 2012 23:08

Har haft en toppen dag med Robban, var meningen att han skulle åkt till Norge idag, men det blev stt han åker tidigt i morgon bitti.. :) Blev super glad när han sa att han skulle vara hemma en dag till.

Kvällen har varit toppen, ätit god mat, myst och kollat på film. Fick bli hundtricket.. :)


Nu blir det aldelles strax sängen men först så blir det att ta kvällspromenad med vovvarna. :) Hoppas att det är fint väder i morgon så jag och vovvarna kan vara ute i det fina vädret och busa.


Hoppas ni har jaft en toppen dag!

God natt!! :D


KraamKraam!

Av maartiina - 4 mars 2012 11:16

Idag ska Sambon åka till Norge och jobba.. :( Kommer bli tomt här på kvällarna nu denna veckan.. Han tar med sig min dator också, så han kan ligga och kolla på film på kvällarna. :) Så jag kommer att blogga från mobilen, är inte samma sak då men det får duga..


Vi hade en toppen kväll igår, även fast sambon är dunder förkyld. Blev massa mys, popcorn och film.. :D


Nu sitter jag och väntar på att tévattnet ska blir klart så jag kan ta en stor mugg te och lena upp halsen lite, det river så när jag sväljer. :( Så jag hoppas att jag inte blir sjuk nu, för vi har mkt på jobbet nu, fullbokat.. :)


Nää, nu blir det mys med sambon de sista innnan han beger sig till Norge.. Hoppas ni får en toppen dag!! :)


KraamKraam! 

Ovido - Quiz & Flashcards