Direktlänk till inlägg 29 mars 2012

29 Mars 2012

Av maartiina - 29 mars 2012 22:47

Ja denna dag har inte varit som jag velat, allt har bara blivit fel.. Men de måste väl får vara sådana dagar också tydligen..


Morgonen började med att jag vaknade vid ca 9.00 och låg kvar i sängen till ca 9.45 Sen blev det att sätta sig i soffan med en mugg té och kolla på unga mödrar för att vakna till riktigt.

Efter att Robban vaknat så gick vi en promenad med hundarna ihop, vilket var myys.

Vi har även varit och handlat en sväng idag, vi skulle gjort våfflor i dag men så blev det inte, vi hade inte alla ingredienser hemma. Men men, så kan det vara. *suck*


Medans Robban var iväg och grejade med MC så gick jag inte till grannen och tjötade lite. Och nu sitter jag här medans Robban kolla på gate away in Stockholm, tror ju inte det är bilarna han tittar på om jag får säga min åsikt i detta.. haha.. :p Lätt klädda brudra vettni! Även om han sitter och säger till mig att det är bilarna han tittar på så är jag lite tveksam till detta.. *asg*


Nä funderar på om man ska ta sig något att äta kanske innan det är dags för sängen, eller ska man hoppa kvällsmaten idag och lägga sig ist??!?!? Braa fråga..


Nää, nu får det vara nog med bloggandet för idag. Känns som om min dag i morgon kommer att bli väldigt lång iaf.. Så måste vara riktigt utvilad.


God natt! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maartiina - 10 juli 2013 11:22

Www.nattstad.se/Maartiina

Av maartiina - 10 juli 2013 00:06

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 7167599502 "...

Av maartiina - 10 juli 2013 00:06

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 7167599502 "...

Av maartiina - 8 juli 2013 07:54


Godmorron! :)Idag blev de upp klockan sex då sambon skulle vara iväg kvart i åtta. Skönt med tidiga mornar ibland också! Nu sitter jag i bilen och väntar på sambon ska bli klar med de han ska gör, kunde tydligen ta upp till fyra timmar. Men jag h...

Av maartiina - 6 juli 2013 12:37

Heej bloggen! :) Då har jag börjat min Jobb vecka. Vilket är skönt, så man får in lite pengar. Blir att jobba idag även om de inte är så många gäster som ska komma! :) Men har en del att göra, så tiden kommer att gå fort! Slutade vid åtta igå...

Ovido - Quiz & Flashcards