Direktlänk till inlägg 7 mars 2012

Underbara morgon.. / Helt okej dag.

Av maartiina - 7 mars 2012 08:46

God morgon alla läsare!


Hoppas ni alla sovit gott och drömt sött, jag har sovit bra men inte drömt så bra. Men det är ju bara en dröm, att mardrömmar kan kännas så verkliga?!?! :( Jaja, det var ju som sagt bara en dröm.


Nu sitter jag i soffan och lyssnar på lugna favoriter. :) Ska fixa mig en mugg te, sen blir det en promenad med mina töser (hundarna). Idag blir det att stryka jobb skjortorna och byxorna för de ska jag ju ha på mig idag så det är ju tyvärr ett måste..


Nä nu får det bli Sofias änglar och en mugg té. Uppdaterar detta inlägg när jag kommer hem ikväll!

Ni får ha en toppen dag! Njut av det fina vädret! :)


KraamKraam.. 


Kvälls inlägget....


Nu blir det snart dags för sängen för min del, är sjukt trött. :( Min dag på jobbet har gått bra förutom att jag fick ett kraftigt sockerfall så det kändes som om jag skulle svimma. Jag är tyvärr fortfarande lite yr, men det är mycket bättre nu. Slutade en timme tidigare idag, för alla natt gäster som jag väntade på hade kommit. Imorgon blir det att jobba igen. :) Men det bästa av allt i morgon är att min älskade sambo kommer hem. Längtan är enorm. <3


När jag kom hem blev det en promenad med mina töser, sen blev det att slå ner röven i soffan och kolla på fuskbyggarna. Skrivit med Robban lite med. :D Sen ringde farmor och berättade att hon och farfar fått lägeheten de tittade på i måndag. :) Så stort grattis till dem! :)


Nä nu får det bli ut med hundarna på en kiss, sen sängen så man orkar uppi tid!

Imorgon kommer min älskade heeeeem! Ska bli massa myyys då.. :)


God natt!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maartiina - 10 juli 2013 11:22

Www.nattstad.se/Maartiina

Av maartiina - 10 juli 2013 00:06

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 7167599502 "...

Av maartiina - 10 juli 2013 00:06

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 7167599502 "...

Av maartiina - 8 juli 2013 07:54


Godmorron! :)Idag blev de upp klockan sex då sambon skulle vara iväg kvart i åtta. Skönt med tidiga mornar ibland också! Nu sitter jag i bilen och väntar på sambon ska bli klar med de han ska gör, kunde tydligen ta upp till fyra timmar. Men jag h...

Av maartiina - 6 juli 2013 12:37

Heej bloggen! :) Då har jag börjat min Jobb vecka. Vilket är skönt, så man får in lite pengar. Blir att jobba idag även om de inte är så många gäster som ska komma! :) Men har en del att göra, så tiden kommer att gå fort! Slutade vid åtta igå...

Ovido - Quiz & Flashcards