Direktlänk till inlägg 29 april 2013

Måndag 29 April..

Av maartiina - 29 april 2013 10:42

Har haft en bra helg med jobb. I lördag blev de en hemma kväll för min del, då älsklingen var ute med grabbarna. Alltid lika händelserikt när man är chaufför.. :))

Nu sitter jag och njuter av lugnet innan de är dags för dagens arbete.. Så sitter med kaffe och kollar på skilda världar volym 10. Vet jag är lite udda men när man väl börjar så är de svårt att sluta.. ;)

När jag kom upp idag så hade hundarna bytt plats, särade på dem för båda höglöper och har svårt att låta varandra vara. Men vad hjälper grindarna, inget vidare. Så frågan är ju nu, hur ska jag lösa detta. Kommer att ha svårt att slappna av när man är på jobbet, för nu har vi ju fått de bevisat att de hoppar över och hoppar tillbaka igen. Ska se vad älsklingen säger.. Men en sak är säkert de ät att hundar är smartare än vad man tror.. ;)

Hmm?!? Jaa, de var väl de jag hade att berätta efter helgen..

Är lite segt just nu på bloggfronten, jag ska försöka bli bättre på att komma på saker att skriva om.. Men ni får ha det toppen tills vi ses igen.. Sen ska jag försöka komma med lite bilder med.. :)

KraamKraam! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maartiina - 10 juli 2013 11:22

Www.nattstad.se/Maartiina

Av maartiina - 10 juli 2013 00:06

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 7167599502 "...

Av maartiina - 10 juli 2013 00:06

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 7167599502 "...

Av maartiina - 8 juli 2013 07:54


Godmorron! :)Idag blev de upp klockan sex då sambon skulle vara iväg kvart i åtta. Skönt med tidiga mornar ibland också! Nu sitter jag i bilen och väntar på sambon ska bli klar med de han ska gör, kunde tydligen ta upp till fyra timmar. Men jag h...

Av maartiina - 6 juli 2013 12:37

Heej bloggen! :) Då har jag börjat min Jobb vecka. Vilket är skönt, så man får in lite pengar. Blir att jobba idag även om de inte är så många gäster som ska komma! :) Men har en del att göra, så tiden kommer att gå fort! Slutade vid åtta igå...

Ovido - Quiz & Flashcards