Alla inlägg den 26 april 2013

Av maartiina - 26 april 2013 13:09

Japp idag är det fredag, och de innebär att jag har 7 dagars jobb att se fram emot! Härligt måste jag säga!! :D

Idag är mitt humör upp och ner hela tiden, vilket är sjukt jobbigt.. För ena stunden är jag hur glad som helst och allt ät bara underbart och sen i nästa stund så är de som hela världen rasar.. :/ Vet ni vad detta kallas?!?! Kraftig PMS.. :( Men nu ska de bli ordning på de, för har fått nytt receptet på sms medicinen, för nu när jag varit utan den ett tag så har allt med mitt humör blivit sämre, att reagera kraftigt på skitsaker som man annars skrattar åt men istället ståt och illtjuter.. :/ Vissa av er kanske tänker att, men hålla du är inte ensam om att ha kraftiga pms besvär, till er vill jag bara säga att jag vet de.. Och de skulle vara bra om ni som har samma besvär som jag om ni vill ge mig råd och tips.. Tack på förhand! :)

Älsklingen på gymmet och våran inneboende är ute med sina kompiar, vilket hon verkligen behöver. Min lilla böna.. :)

Nä nu ringde sambon, så ska hämta honom, sen blir de åka till jobbet.. Ni får ha en bra dag. Kram på er!

Ovido - Quiz & Flashcards