Direktlänk till inlägg 24 april 2013

Onsdag den 24 April.. :)

Av maartiina - 24 april 2013 11:56

Idag har jag en del planerat. :) Först blir det en vända till tippen så man blir av med massa skräp.. :)) Sen vid 15.45 blir det möte, de ser vi fram emot, och håller tummarna för att det går vägen. :)


I morgon kommer äntilgen mannen i mitt live hem, som jag längtar.. :) Och till helgen blir det att jobba, vilket ska bli skönt med, men hade inte haft något emot att umgås med älsklingen. :) Men pengarna behövs och man ska inte för det är sjukt svårt att få jobb i dessa tider..


Sen har jag umgåtts med underbara Alexandra, är så skönt att ha en vän som finns för en när man har det lite jobbigt med tankar och annat. Är så skönt att ventilera. :) Nää, nu blir det att göra sig redo för trippen till tippen, sen blir det hämta de sista grejerna och sotera de och i morgon blir det en vända med de sista till tippen. :)


Hmm detta inlägg var de tristatse på länge.. Men det är ett inlägg iaf.. Ni får ha en bra dag!


 
 
Eveliina

Eveliina

25 april 2013 21:27

Sv: Haha tyvärr, tycker faktiskt bättre om nattstad än så länge. ;) Hoppas du haft en bra dag!

http://www.nattstad.se/Emedtvai

maartiina

27 april 2013 00:00

Okej, men försöker följa din blogg än då! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maartiina - 10 juli 2013 11:22

Www.nattstad.se/Maartiina

Av maartiina - 10 juli 2013 00:06

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 7167599502 "...

Av maartiina - 10 juli 2013 00:06

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 7167599502 "...

Av maartiina - 8 juli 2013 07:54


Godmorron! :)Idag blev de upp klockan sex då sambon skulle vara iväg kvart i åtta. Skönt med tidiga mornar ibland också! Nu sitter jag i bilen och väntar på sambon ska bli klar med de han ska gör, kunde tydligen ta upp till fyra timmar. Men jag h...

Av maartiina - 6 juli 2013 12:37

Heej bloggen! :) Då har jag börjat min Jobb vecka. Vilket är skönt, så man får in lite pengar. Blir att jobba idag även om de inte är så många gäster som ska komma! :) Men har en del att göra, så tiden kommer att gå fort! Slutade vid åtta igå...

Ovido - Quiz & Flashcards