Direktlänk till inlägg 14 februari 2013

Den 14 februari 2013

Av maartiina - 14 februari 2013 23:14

Ligger sjuk fortfarande, denna förkylning, feber och hosta är inte nådig. Jag har ingen lust och framförallt inte tid att vara sjuk mer. Jag vill jobba och må bra. Kunna umgås med mina vänner. Men men, förhoppningsvis så är jag snart på benen igen.

Idag är de ju alla hjärtansdag också och de innebär att de är 18 år sedan min mormor gick bort, ja jag var sex år då. Ni kanske tycker jag borde släppa räkningen nu, och efter som jag var så liten så kanske ni tror att jag inte minns henne så väl, men då har ni fel. Jag minns henne så väl, hennes doft, frisyr ja allt som har med henne att göra. Men minnerna lever för alltid kvar. Vilket jag är så otroligt tacksam för.

De har inte hänt så mycket idag här hemma, har sovit för de mesta och kollat på film. Och nu ligger jag nerbäddad i sängen bredvid min älskling som ligger och snarkar. Såå sööt så de inte är sant. *fniss* Men nu ska jag göra samma sak. Så nu säger jag god natt sov gott och dröm sött.

Kramizar på er! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maartiina - 10 juli 2013 11:22

Www.nattstad.se/Maartiina

Av maartiina - 10 juli 2013 00:06

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 7167599502 "...

Av maartiina - 10 juli 2013 00:06

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 7167599502 "...

Av maartiina - 8 juli 2013 07:54


Godmorron! :)Idag blev de upp klockan sex då sambon skulle vara iväg kvart i åtta. Skönt med tidiga mornar ibland också! Nu sitter jag i bilen och väntar på sambon ska bli klar med de han ska gör, kunde tydligen ta upp till fyra timmar. Men jag h...

Av maartiina - 6 juli 2013 12:37

Heej bloggen! :) Då har jag börjat min Jobb vecka. Vilket är skönt, så man får in lite pengar. Blir att jobba idag även om de inte är så många gäster som ska komma! :) Men har en del att göra, så tiden kommer att gå fort! Slutade vid åtta igå...

Ovido - Quiz & Flashcards