Alla inlägg den 26 februari 2013

Av maartiina - 26 februari 2013 21:45

Idag har jag inte gjort jätte mycket. De har varit en lugn dag.

Men de börjar med att jag tog en egen stund med Kira (rottisen) ute i snön och busade och tränade lite inkallning. Hon skötte sig jätte bra. Sen blev de dags att åka till frissan, men när jag väl kom dit och suttit där en stund, så visade se sig att jag glömt plånboken hemma, så de var bara att hoppa in i bilen och åka hem och hämta den.
Sen köra tillbaka och sätta sig under saxen.

Efter att jag var klar hos frissan så gick jag till Ica oxen och köpte hårfärg. Som min sambo hjälpte mig att lägga i.. Så nu är jag både nyklippt och ny färgad, jag blev super nöjd med resultatet. Kommer bättre bilder i morgon.. Men laddar upp tre här i slutet på inlägget.

Nu sitter jag och väntar på bästa Alexandra ska komma hit en sväng, och tjöta lite.. :)

Men ni får ha de bäst! Kram på er!! :)

Ovido - Quiz & Flashcards