Alla inlägg den 12 december 2012

Av maartiina - 12 december 2012 12:16

Nu blir det att ta en kopp kaffe och läsa lite innan jobbet! Ska bli skönt att komma tillbaka nu efter att man varit sjuk! :-) Saknar jobbet som fasen.

Ska sminka mig lite med tror jag, vintern gör mig så blek. :-/

Hoppas ni får en toppen dag! Det ska jag ha på jobbet!

Av maartiina - 12 december 2012 12:05

Här kommer lite bilder från i måndags, då jag hade besök av Madde och hennes Dotter Tuva! :)


                                                   

Av maartiina - 12 december 2012 00:13

Ska alldeles strax sova. :)

Idag har de bara varit en lugn och härlig dag med promenader med min fyrbenta älsklingar. Legat nerbäddad i soffan och läst, läste ut Vanessa flickan i glaskupan som är Carolina Gynnings andra bok om tvillingsystrarna Laura och Vanessa. Riktigt bra tycker jag. Började läsa första delen av twilight serien men gav upp efter hundra sidor för att jag kände igen allt. Började istället läsa Paganinikontraktet som är skriven av Lars Kepler som har skrivit hypnotisören.

Har även kollat på filmen Lol, den var också bra, charmig på något sätt. En typisk tjejfilm.

Sen de bara av allt, har pratat med älsklingen idag. Är så otroligt skönt att kunna se honom när han är i Norge. Tusen tack till den som uppfann camen och videosamtal via nätet. :-) Vi hade våran två års dag i måndags. Den hade jag velat tillbringa med min älskling, men vi får fira den till helgen istället! <3 Vilket jag ser fram emot, även att jag jobbar i helgen. Det ska nog finnas tid till att fira ska ni se. :-)

Nä gott folk, nu måste jag sova för att inte vara helt dö i morgon när klockan ringer.

Godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards