Alla inlägg under november 2012

Av maartiina - 8 november 2012 11:41

Inatt har det inte blivit många timmars sömn, om de ens har blivit någon timma. Drömt så otroligt mycket hemskt, vaknade tilloch med av att jag satt upp i sängen och skrek rätt ut.. :( Usch, det var verkligen inget roligt..


Så idag ska jag jobba och hoppas att jag inte är helt slut när jag kommer hem. För idag kommer min älskling hem också, så man vill ju inte vara på världens tråkigaste humör då heller. :) Börjar tidigare på jobbet idag, vilket ska bli skönt så man kan sluta grubbla på vad drömmarna försöker säga mig, vet ju att det är mitt undermedvetna som tar upp min rädsla för saker och ting som jag inte vill ska inträffa. Men men..


Snart blir det promenad med mina fyrbenta små älsklingar. Så det är rastade och klara. Blir nog att läsa några sidor innan det är dags att ta en promenad till jobbet idag, tror jag behöver en promenad dit för att rensa tankarna med musik i öronen.


Sen vet jag inte riktigt hur jag ska tackla vissa saker med en vän, vännen har problem med sin kille men det är slut mellan dem, han/hon sörjer detta oerhört mycket, vet inte vad jag ska säga eller göra för att finnas där riktigt. Men det blir nog bra i slutänden iaf.


Ja, detta var allt för denna gången! :) Önskar er en toppen dag!


Kraam <3

Av maartiina - 7 november 2012 23:25

Nu har jag försökt blogga från mobilen i flera dagar och ser att mina inlägg inte har publicerats, så nu bloggar jag från datorn ist.. :)


Igår gjorde jag inte många knop här hemma, plockade in den rena tvätten på sin plats, läste för de mesta och var ute med mina fyrbenta älsklingar på promenader. Sen blev de några avsnitt av Andra Avenyn med. :)


Idag har jag jobbat några timmar vilket var riktigt skönt nu efter den långa ledigheten. :) Sen blev de ut med hundarna på kvällspromenaden och nu ligger jag i sängen. Har fixat lite med bloggen igen, skaffat gästbok och andrat lite på utseendet. Ni som är inne kan väl skriva något i gästboken.. :) Ska försöka bli bättre på att uppdatera, men har varit lite mycket nu igen på sista tiden, men nu går allt åt rätt håll igen.. :D Vilket känns sjukt underbart. <3


Har tagit massa nya bilder men dock på mobilen, så när appen börjar att fungera som den ska så kommer jag att visa några av bilderna här.. :)


Nää, om man ska försöka sova kanske, eller om det blir att läsa några rader innan man släcker. Just nu läser jag andra delen Av E.L James triologi, mycket bra böcker måste jag säga, mycket sex och så men det är ju bara roligt tycker jag.. :P hehe..


Nehe, det var nog allt för denna gången, så ses vi snart igen!

Ha det bra tills vi ses igen!


Kraam på er! <3

Ovido - Quiz & Flashcards